Telefon 22 873 11 00

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Praktyczne aspekty wykonywania pracy w ramach pracy zdalnej – z uwzględnieniem zmian i aktualnej wykładni

  • Temat: Praktyczne aspekty wykonywania pracy w ramach pracy zdalnej – z uwzględnieniem zmian i aktualnej wykładni
  • Data: 23.06.2021
  • Godzina: w sumie 6h szkolenia
  • Cena: Szkolenie online: 350 zł netto (430,50 zł brutto) / Warszawa: 490 zł netto (602,70 zł brutto)
  • Miejsce: On-line / Warszawa
  • Wykładowca: Monika Frączek
  • W cenie: Materiały szkoleniowe oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w formie elektronicznej

Szkolenie potrwa 6 godz. W czasie szkolenia będzie możliwość zadawania pytań prowadzącemu. Szkolenie rozpocznie się o godzinie 9:00-15:00.

Bez konieczności instalowania jakiegokolwiek oprogramowania. (Po dokonaniu płatności wyślemy do Państwa na wskazany adres mailowy link, po kliknięciu, którego od razu połączycie się Państwo z właściwym „pokojem” szkoleniowym).

 

Pobierz formularz zgłoszeniowy PDF

 

  1. Jakie regulacje prawne dotyczą wykonywania pracy zdalnej?, w tym:
    • Czy polecenia dotyczące pracy zdalnej mogą być zbiorcze (np. odwołanie pracy zdalnej, zmiana pracy zdalnej na hybrydową/rotacyjna i odwrotnie)?
    • Jak może być zorganizowana praca zdalna hybrydowa (rotacyjna)?
    • Czy w czasie pracy zdalnej można czasowo polecić wykonywanie pracy innego rodzaju?
    • W jakich przypadkach praca zdalna jest świadczona na wniosek pracownika?
    • Jaki jest sposób potwierdzania dopuszczalności wykonywania pracy zdalnej zgodnie ze stanowiskiem UODO oraz opiniami wykładni?
  2. Jakie dodatkowe dane można pozyskiwać od pracującego zdalnie? (stanowisko UODO oraz opinie wykładni),
    • Czy pracownik może świadczyć pracę zdalną z dowolnego miejsca (działka, mieszkanie za granicą)? Jakie problemy trzeba w związku z tym rozwiązać?
  3. Jakie są zasady korzystania z narzędzi i materiałów potrzebnych do wykonywania pracy zdalnej, w tym:
    • Jak poprawnie powierzyć mienie pracodawcy pracującemu zdalnie?
    • Do czego zobowiązać pracownika w związku z korzystaniem ze sprzętu będącego własnością pracodawcy?
    • Na jakich zasadach pracownik może wykorzystywać własne narzędzia i materiały do wykonywania pracy zdalnej?
    • Czy jest możliwość nakazania albo zakazania korzystania ze sprzętu lub materiałów do pracy należących do pracownika?
  4. Na jakich zasadach możliwa jest kontrola pracy pracownika pracującego zdalnie? w szczególności:
    • Jakie rodzaje monitoringu i na jakich zasadach można stosować do pracującego zdalnie? (stanowiska UODO w sprawie monitoringu pracującego zdalnie),
  5. Jak postąpić jeśli pracujący zdalnie ma złe wyniki pracy?
  6. Jak poprawnie organizować i ewidencjonować czas pracy pracownika pracującego zdalnie? w tym:
    • Jak praktycznie potwierdzać godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy zdalnej?
    • W jakich sytuacjach warto wypłacać ryczałt za pracę nadliczbową w ramach pracy zdalnej, a w jakich jest to ryzykowne? jak poprawnie ustalić kwotę ryczałtu, żeby nie mieć nieprzyjemności ze strony PIP?
  7. Jak praktycznie wykorzystać ewidencję wykonanych czynności? (przykładowy wzór ewidencji wykonanych czynności oraz przykładowe postanowienia co do wymaganego sposobu jej prowadzenia, przekazywania pracodawcy oraz przechowywania),
  8. Jakie są zasady zapewniania bhp przy pracy zdalnej?
  9. Jak powinien być poprawnie zorganizowany obieg dokumentów pracowniczych w trakcie pracy zdalnej? w szczególności:
    • Jakie dokumenty powinny być tworzone w związku z pracą zdalną oraz gdzie powinny być przechowywane?
    • Jakie dołączać dokumenty sporządzone w trakcie pracy zdalnej do dokumentacji pracowniczej w zależności od postaci, w jakiej jest prowadzona?
    • Jak chronić dane i informacje ważne dla pracodawcy w trakcie pracy zdalnej – jakich działań należy wymagać od pracownika?
  10. Czy można mieć jeden Regulamin pracy zdalnej dla pracowników i dla zleceniobiorców? Jakie postanowienia warto wprowadzić w takim dokumencie?

 

  • Nieprawidłowe dane
    Nieprawidłowe dane
biały napis na niebieskim, tle "NEWSLETTER"

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.