Telefon 22 873 11 00

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Po czym można poznać dobrą firmę szkoleniową?

Dla podnoszenia kwalifikacji zawodowych jednostki czy rozwoju kompetencji całego zespołu, współcześnie niezbędny jest bieżący udział w różnego rodzaju szkoleniach. Choć najważniejsza powinna być tematyka danego kursu, to równie istotny bywa wybór odpowiedniej firmy szkoleniowej. Po czym poznać, że taka firma oferuje szkolenia na wysokim poziomie, przekazującym wiele praktycznej i niezbędnej wiedzy? Warto zwrócić uwagę na kilka elementów, które mogą świadczyć o renomie przedsiębiorstwa.

Wyspecjalizowana kadra wykładowców

Jak wiadomo, od tego czy dany temat będzie ciekawy i zrozumiały, zależy w dużym stopniu od osoby wykładającej. Nauczyciel powinien nie tylko być dobrym mówcą, ale przede wszystkim musi być specjalistą w dziedzinie, którą będzie poruszał. W związku z tym warto sprawdzić kadrę pracowniczą danej firmy szkoleniowej, aby upewnić się, jakie doświadczenie, wykształcenie oraz osiągnięcia posiadają osoby prowadzące kursy.

Różnorodność w ofercie szkoleń

Dobrą firmę szkoleniową najlepiej poznać po bogatej ofercie dydaktycznej. Dostępne kursy i szkolenia powinny być nie tylko różnorodne, ale także dobrze jeśli tematy poruszają konkretne i sprecyzowane zagadnienia. Dodatkowo przed zapisem powinien być udostępniony sylabus i inne szczegółowe informacje, które zostaną głębiej poruszone w czasie kursu.

Oferta firmy szkoleniowej na wysokim poziomie to nie tylko nauka w czasie kursu. Każdy uczestnik powinien mieć udostępnione dodatkowe materiały szkoleniowe, które pozwolą w każdej chwili wrócić do powtórzenia sobie nowo zdobytej wiedzy. Co więcej, każdy ukończony kurs powinien zostać zwieńczony uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo.

Doświadczenie firmy i dodatkowa działalność

Na koniec warto zapoznać się z ogólnymi informacjami na temat całej działalności. Renomowana firma szkoleniowa powinna udostępniać wszelkie informacje i dane liczbowe na temat ilości zorganizowanych szkoleń, zawartych współprac itp. Co więcej, dobre firmy to takie, które starają się stale rozszerzać działalność (np. za granicą czy regularnie oferując nowe szkolenia), jak i również działać poza swoją branżą - dbając m.in. o społeczną odpowiedzialność.

 

  • Nieprawidłowe dane
    Nieprawidłowe dane
biały napis na niebieskim, tle "NEWSLETTER"

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej.
Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.